piątek, 23 sierpnia 2013

Le vendredi

Cześć. Nie pisałam przez kilka dni, bo po prostu nie miałam o czym. Przez prawie cały tydzień leżałam w łóżku z tabletem w rękach i tyle. Miałam "zawias", nic mi się nie chciało, wolałam przebywać z dala od towarzystwa, ludzi. Dziwne. Eh, ale dość o tym. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Patrycję i jestem z tego powodu bardzoo zaskoczona. Dziękuję za tę nominację, szczególnie, że bloga prowadzę od niecałych dwóch tygodni. 
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”.  Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania :
1.Dlaczego prowadzisz bloga ?
Prowadzę bloga, ponieważ to nowe doświadczenie, a doświadczenia kształtują człowieka.
2.Gdzie byłeś za granicą ?
Anglia, Walia, Francja.
3.Masz dziewczynę/chłopaka ?
Nie.
4.Lubisz szpinak ?
Uwielbiam. Mimo wielu złych opinii, uważam, że jest bardzo smaczny.
5.Woda mineralna czy Cola ?
Woda mineralna.
6.Lubisz kakao ?
Lubię, chociaż dopiero od niedawna.
7.Jaki sport uprawiasz ?
Niestety żaden, jedynie czasem biegam.
8.Mieszkasz na wsi czy w mieście ?
W mieście.
9.Jaka była najbardziej szalona sytuacja w twoim życiu ?
Nie potrafię sprecyzować ;)
10.Wolisz zimę czy lato ?
Raczej porę pomiędzy nimi - wiosnę. Lubię jak pada pierwszy śnieg, ale lato też ma swoje uroki.


Blogi, które nominuję:


Pytania:
1. Jakie masz hobby?
2. Największe marzenie (takie, które możesz zdradzić)?
3. Kim chcesz zostać w przyszłości, jaki zawód podjąć?
4. Ulubiona potrawa?
5. Ulubiony przedmiot i dlaczego?
6. Co sądzisz o homoseksualistach?
7. Najciekawsze miejsce na świecie?
8. Ulubiony pisarz/ książka?
9. Wierzysz w przesądy, jeśli tak, to jakie?
10. Ameryka Północna czy Południowa?
11. Ulubiony youtuber?

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje. Przepraszam Cię, ale nie biorę już udziału w tego typu zabawach, ale chętnie odpowiem Ci tu na pytania. :)
    1. Fotografia, tworzenie wszystkiego do czego tylko dosięgną moje dłonie.
    2. Największego nie powiem, ale jedno z moich marzeń, które mogę zdradzić to wyjazd do Paryża z ukochanym, od zawsze tego chciałam.
    3. Wiesz co? Nie mam pojęcia, jeszcze nie mam wielkiego pomysłu na siebie.
    4. Jajecznica, ale zrobiona tylko przez mojego chłopaka. Lubię jeszcze różne surówki.
    5. Projektowanie - ponieważ lubię rysować.
    6. Toleruję ich.
    7. Nie odwiedziłam każdego miejsca, a więc nie mnie oceniać.
    8. Książka "My dzieci z dworca ZOO", ulubiony pisarz: Marcin Rudziński.
    9. Chyba nie.
    10. Nie odwiedziłam USA.
    11. Kajmanową np. lubię.

    Miło się odpowiadało na pytania. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się , że odpowiedziałaś na moje pytania ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bawię się w to na blogu, ale tutaj moge odpowiedzieć. No i oczywiście bardzo dziekuję :*


    1. Jakie masz hobby?
    -blogowanie i czytanie ksiażek <3

    2. Największe marzenie (takie, które możesz zdradzić)?
    - wyjazd do Hiszpanii :D

    3. Kim chcesz zostać w przyszłości, jaki zawód podjąć?
    - jeszcze tak do końca sama nie wiem,

    4. Ulubiona potrawa?
    - rosół :D

    5. Ulubiony przedmiot i dlaczego?
    - mój telefon, bo go kocham <3

    6. Co sądzisz o homoseksualistach?
    - toleruję.

    7. Najciekawsze miejsce na świecie?
    - Kraków :D

    8. Ulubiony pisarz/ książka?
    - Nie pytaj mnie o to. Czytam tyle, że nie wiem co wybrać :)

    9. Wierzysz w przesądy, jeśli tak, to jakie?
    - czarny kot, który przebiegnie przez drogę, Piątek 13tego

    10. Ameryka Północna czy Południowa?
    -Południowa <3

    11. Ulubiony youtuber?
    - nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ci za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony youtuber to Causeiloveu :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzałam na wszystkie nominowane blogi i naprawdę warto, podobnie jak na ten. Bardzo mi się tu podoba.
    Zapraszam też do siebie.
    szukajaca-samej-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, dziękuję bardzo za nominację! :)
    Niestety teraz nie mam na nią czasu, ale bardzo możliwe, że kiedyś do niej wrócę. Wbrew pozorom takie zabawy są przydatne i pozwalają poznać blogerów, więc jeszcze raz bardzo dziękuję! :) Z przyjemnością za to przeczytałam Twoje odpowiedzi i muszę przyznać, że szczególnie spodobało mi się pytanie czwarte, bo mam dokładnie tak samo jak Ty :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń