czwartek, 31 lipca 2014

Un nouveau départ

Cześć.
Po prawie roku nieobecności postanowiłam wrócić na bloga i spróbować prowadzić go systematycznie. Poprzednim razem mi nie wyszło, ale zawsze warto mieć nadzieję i determinację. Jednak żeby mój pomysł miał "ręce i nogi" potrzebuję porady bardziej doświadczonych w blogowaniu osób, a mianowicie co powinno znajdować się na moim blogu żeby zaskarbić uwagę czytelników oraz o czym najlepiej pisać, aby nie powielać innych. Szczerze liczę na Wasze rady. ;)

5 komentarzy:

  1. Musisz pisać ciekawe posty, dodawać je systematycznie, mieć ładne zdjęcia. Po prostu trzeba być sobą i ludzie Cię polubią :) Powodzenia :)
    http://queen-of-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że po tak długiej nieobecności wróciłaś ;) Aby Twój blog był czytany przez wiele osób na pewno musi być ciekawy. Nie może być nudny. Ja np nie przepadam za blogami, gdzie autorki opisują ciągle swoje dni, w których nic się nie działo. Staraj się urozmaicać wpisy, dodawaj jakieś Tagi, wyzwania, jakieś top listy itp. Pomysłów jest pełno! I najważniejsze - bądź sobą. Nie udawaj kogoś innego, a ludzie na pewno to docenią ;)
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz być systematyczna i robić to co do cb należy czyli dbać o nas, czytelników <3.
    ZAPRASZAM NA Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bądź sobą i realizuj wszystko co przyjdzie Ci do głowy.
    Znam Cię Fretka! Wiem, że jesteś kreatywna.
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiej decyzji, miejmy nadzieję, że bedzie trafna! Życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga!
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń